З досвіду роботи

Використання  методів продуктивного навчання для розвитку розумових здібностей учнів у початковій школі


Нове треба створювати в поті чола,
а старе само продовжує існувати
і твердо тримається на милицях звички.
О. І. Герцен


     Перед сучасною школою постало завдання максимального розкриття і розвитку потенціалу кожної особистості, формування прагнення її до самовдосконалення, самовизначення та самореалізації. Л.С. Виготський писав: «Педагогіка повинна орієнтуватися не на вчорашній, а на завтрашній день дитячого розвитку... тільки тоді вона зможе визвати до життя ті процеси розвитку, які зараз лежать у зоні найближчого розвитку».
  Під впливом навчання та виховання, конкретних умов навчально -виховного процесу формуються здібності, яких у дитини ще не було.
   Досвід та успіхи найбільш розвинених країн світу у галузі науки, виробництва, розвитку нових технологій свідчать про необхідність перебудови системи освіти у напрямку створення умов для дитини, яка має вільно проявляти свої здібності, розвиватися відповідно до своїх нахилів.
 Особливої актуальності набуває проблема розробки, створення та впровадження розвивальних освітніх програм, які б відповідали вказаним завданням, сприяли б забезпеченню своєчасної підтримки дітей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий